این صفحه عنوان ندارد

یادداشت‌های گاه و بی‌گاه

این صفحه عنوان ندارد

یادداشت‌های گاه و بی‌گاه

یک ترنم


I feel I know you

I don't know how
I don't know why

I see you feel for me
You cried with me
You would die for me

I know I need you
I want you to
Be free of all the pain
You hold inside
You cannot hide
I know you tried

To be who you couldn't be
You tried to see inside of me
And now i'm leaving you
I don't want to go
Away from you

Please try to understand
Take my hand
Be free of all the pain
You hold inside

You cannot hide
I know you tried
To feel...
To feel...


بشنوید



نظرات 5 + ارسال نظر
سیما چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 02:15 ق.ظ http://sima1357.persianblog.ir

فکر می کنم لینک کار نمیکنه. من نتونستم بشنوم.

سلام

کار می کنه. دانلود کنید بعد بشنوید. ممکنه مرورگر شما افزونه های لازم برای بازبخش فرمت MP3 رو در خودش نداره. مثل QuickTime

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 09:30 ق.ظ

خیلی خوب بود، مرسی.
I want you to
Be free of all the pain
فکر می کنم تعارض از همینجا شروع میشه ... از همین جمله..

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 بهمن 1387 ساعت 09:46 ق.ظ

همان٬ ادامه تعارض !

In my dreams I can see you
I can tell you how I feel

I still feel the pain
I still feel your love
I still feel the pain

رها سه‌شنبه 6 اسفند 1387 ساعت 02:32 ق.ظ

عالی بود دوست قدیمی..یاد اون سالها و آهنگ لورنا افتادم...خوب باشی

سارا سه‌شنبه 13 اسفند 1387 ساعت 08:05 ق.ظ

سلام
دیگه دوره نذاشتین !عدل گذاشتین روز اول جشنواره.من دلم می خواد آدم هایی که سرشون بوی قورمه سبزی میده و با هم دوره یک میز میشینن ببینم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد